Protektory 
TEL.: 0903 380 550 * 0904 762 706

Vyberte si rozmer

V našej ponuke máme pneumatiky protektorované prostredníctvom studenej i teplej vulkanizácie. Na všetky protektory platí dvojročná záruka. Zabezpečujeme i rozvoz.

TEL.: 0903 380 550,0904 762 706

E-mail: pneumos@pneumos.sk

Studená vulkanizácia - protektorovanie za studena

Pri studenej vulkanizácii vulkanizačný proces prebieha pri teplote len okolo 100°C, oproti cca. 145°C používaných pri teplej vulkanizácii. Kostra protektorovanej pneumatiky je tým menej namáhaná, vydrží dlhšie resp. bude možná ďalšia obnova protektorovaním.

Behúň protektorovanej pneumatiky je vyrobený vopred, na pripravenú pneumatiku sa pridá pomocou vulkanizácie. Vyrobený je zo špeciálnych gumárenských zmesi, lisovaný pod extrémne vysokým tlakom, čo nie je možné dosiahnuť ani pri výrobe nových pneumatík vzhľadom na kostru.

Tento postup zabezpečuje veľkú oderuvzdornosť a kilometrické výkony porovnateľné s novými pneumatikami. Keďže nie je potrebné používať lisovacie formy, je k dispozícii veľký výber vzorov dezénov behúňov a je možné obnovovať širokú škálu rozmerov pneumatík.

Úžitkové vlastnosti pneumatík obnovených studenou vulkanizáciou sú porovnateľné s novými pneumatikami Pri porovnaní nákladov na odjazdený kilometer u nových pneumatík, pneumatík protektorovaných teplou a studenou vulkanizáciou najvýhodnejšie vychádza používanie pneumatík protektorovaných za pomoci studenej vulkanizácie.

Ponuka dezénov pneumatík obnovovaných prostredníctvom studenej vulkanizácie - materiál KRAIBURG

K51, M+S2 K73 K34 K215 K43 K27 K51, M+S2 K20 K19 K30 K103 DY, K46 Protektory DY3, KDY3 Protektory K68 K40

Teplá vulkanizácia - protektorovanie za tepla

Pri teplej vulkanizácii sa pneumatika dôkladne skontroluje, z pneumatiky je odstránený starý dezén. Na obrúsenú pneumatiku je nanesený spojovací roztok, následne sa nanesie nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál. Do nového materiálu sa vylisuje pri tlaku 15 atm. a teplote 145 ° C nový dezén

Vulkanizácia prebieha v lise, tento proces je podobný procesu výroby nových pneumatík. Pneumatiky sa väčšinou obnovujú spôsobom „od pätky k pätke“, ktorý zahrňuje nahradenie behúňa a bočníc novým materiálom a následnú vulkanizáciu v lise. Obnovenie ojazdených pneumatík teplou vulkanizáciou je prednostne určené pre použitie v lesníctve, stavebníctve, poľnohospodárstve, ťažobnom priemysle, v technických službách.

NR5RETE2NB19NB 37

RAT21

Ponuka protektorovaných pneumatík(tep.vulk.):

Nákladné diagonálne

8.25-15 | 7.50-16 | 10.50-16 | 6.50-20 | 7.50-20 | 8.25-20 |

9.00-20 | 9.00-20 SG-7 | 10.00-20 | 10.00-20 SG-7 | 11.00-20 |

11.00-20 SG-7 | 12.00-20 |16-20 | 16/70-20

Nákladné radiálne

8.25 R 15 | 7.50 R 16 | 6.50 R 20 | 385/65 R 22,5 ReTE2 |

9.00 R 20 | 10.00 R 20 | 11.00 R 20 | 12.00 R 20

Traktorové

6.40-15 TZ-4| 6.50-16 TZ-4 | 7.50-16 TP-7

7.50-20 TP-7 | 11,2/10-24 TZ-13 | 12,4/11-24 TZ-13 | 14,9/13-24 TZ-13

14,9/13-28 TZ-13 | 16,9/14-28 TZ-17 | 16,9/14-30 TZ-17 |16,9/14-34 TZ-13

18,4/15-34 TZ-17